Redigering och Presskonferenser

måndag 27 juli

Idag har det var..fullt ös (H)
På förmiddagen satt ja och redigerade mitt ridöreportage och tillslut blev det klar..:) Blev nöjd faktiskt :) Den blev klar tjugo i ett. Klockan ett skulle en presskonferens äga rum på Teater Västmanland så det blev till att skita i maten. När det var klart så var klockan nästan tre och då blev det äntligen lunchdags. Sen lade ja upp program till hemsidan och stack hem.
Erik gjorde oss sällskap hemma och han jag och linda åt goumetmiddag...cheesburgare...:S:P haha jag har kommit fram till att leken "gul bil" är mycket skoj när man spelar mot folk med sämre reaktionsförmåga än en själv. Linda eller kusin är inte kul att spela med haha för dom är för snabba och slår för hårt..

Iiiiimorgon är det sändning på eftermiddagen tillsammans med rudolf..kan ju inte sluta bättre än katastrof..han och jag går inte ihop om man ska vara allvarliga:P
Om ni vill lyssna finns jag på www.fmiv.nu och på höger sida finns en länk till liveradio.

Nu är det beck och sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0