Radiovärlden

Fredag 24 juli

Hej hopp.
Jag har vart mer upptagen i radiovärlden än jag trodde jag skulle vara. Har vart så trött om kvällarna att jag inte orkat skrive helt enkelt. 

Så vad har hänt?
hm..lika bra att kolla in alla kort jag tagit under de här dagarna för att komma ihåg.  


Okej först har ja lite bilder på när jag var hemma hos lovisa och hade nån slags grillkväll. Alla de coolaste var där ofc!!;) Här är en bild på mina MöklintaBrudar (fast bara en av dom bor kvar haha)


Och en bild på mig där också.man måste ju visa att man var där likssom;) haha


Träffade en livs levande älg på vägen hem från den festen med..haha skitcoolt:D


Sen var jag hemma hos farmor och torsten för att fira torsten som blev XX år gammal. De hade just fått massa kattungar som var jättesöta. Det här är en av dom som satt aldeles ensam i gruset..ser nästan ut som den sover^^


Sen började som sagt radiojobbet och nu är det alltså full fart :) Jag har vart en arbetsledare och tar hand om lite mer saker runt omkring själva produktionen än de andra. Sen var ida (min chef) borta några dagar nu så jag har vart mer chef vilket har vart mycket kul men också lite jobbigt. Men helt klart kul, vi har ett bra gäng i år.

  
  

Gjorde ett reportage igår ute på Ridön, min kära ö ^^ haha som jag vart på så många gånger i mitt liv och det var jättekul att komma ut dit igen. Intervjuade en kille som jobbade med cafeet och han var även trubadur där och spelade för oss, jätteduktig var han. Jag har inte hunnit redigera det ännu men ska ha en heldag på måndag för det:D kommer bli så kul att sitta och fixa ihop det reportaget :D

   

Och sen så hade vi ju tjejkväll förra helgen. Eller..inflyttningsfest rättare sagt! Första gången de såg mitt nya hus..eller lägenhet säger man väl.



 

Såå de var väl ungefär det som hänt under tiden jag vart lite off. :) just nu ska mor och jag äta räkor men skriver nog lite mer sen ;)

Ha de!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nämen, en älg! Vad läskigt! Och vad glad Nina ser ut att vara på den stora bilden från när vi var hos dig ;) Hon kanske sover?

2009-07-27 @ 13:16:03
URL: http://melinsvardag.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag ser alltid ledsen och eländig ut på kort Johanna :P jag är inte fotogenisk som alla ni andra :D

2009-07-28 @ 21:01:06
Postat av: Nina

Ja jag glömde ju skriva namn haha! men niina! :P kul vare iaf både hos Lovisa och Sazzo :D

2009-07-28 @ 21:02:19
URL: http://snickarpartyt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0