Nu har jag börjat jobba

Måndag 13 juli

Hej hej!

Ja nu har jag börjat jobba och det är väl därför man kan vara lite social här igen :) Förlåt igen för det långa uppehållet, ska försöka bättra mig. Just nu sitter jag och har lunch och inget att göra.
För er som inte vet det jobbar jag på Sommarradion i Västerås (Västerås Närradio) så dagarna går praktiskt taget ut på att hitta folk att intervjua, göra reportage, ringa och skriva manus och frågor. :) haha Det kan bli jobbigt i längden men just nu klagar jag inte haha:P får väl se hur det låter lite längre fram.

I helgen har jag gjort lite smått och gott..I fredags var jag i Västerfärnebo hos lovisa på någon fest :P Det var trevligt..dock var jag nykter och körde men det gick bra ändå..:) I lördags var jag och min systeryster upp till farmor och torsten för att fira honom. De har 8 st kattungar nu och dom är jättesöta..:D men tror nog dom bara har två kvar just nu eftersom de inte kan ha fler..synd. de hade 11 från början. På vägen upp och ner stojjade jag och linda i bilen typ konstant..haha satt och hoppade till hiphop låtar och bara larvade oss..skit kul^^ haha
Och i söndags flyttade jag från irsta till mormor och morfars lägenhet för att det ska bli kortare till jobbet. :) Satt och kollade på min ansökan till högskolan och såg att jag hade kommit in på mitt förstahandsval :D det tycker jag var kul, så jag svarade ja till dom och kollade lite när jag skulle ha upprop och så och som jag fattar det så är det i november:S helskumt..well jag får väl sysselsätta mig tills dess då..Har redan skrivit in mig på arbetsförmedlingen så hoppas på jobb därifrån..:)

Nej hörrni nu är klockan snart ett, snart dags att börja slita igen :) Håller på att jaga SF för en intervju, inte det lättaste kan jag säga. Men det ska nog gå på något sätt, det är ju premiär på Harry Potter filmen på onsdag så :D

Ha de bra snuttungar! :D

Kommentarer
Postat av: Awww

Jag trodde du skulle blogga nytt idag :O nu får man ju sitta här å vänta å vara nyfiken ännu mer :'(

2009-07-21 @ 23:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0