Helg

Söndag 26 juli

Yes nu är det helg..eller har vart det..vart mycket skönt.

Jag har läst ut min kära bok, på både gott och ont, nu har jag inget att längta till efter jobbet, men det betyder också att jag kan fokusera mer på jobb och vänner..:)
Sedan har jag vart med erik, även det på gott och ont.
Och så idag har jag shoppat med min syster och med kusinen. :) Det blev en del saker och det känns ganska skönt:) behövde fräsha upp garderoben litegrann



Helt klart kul dag..:) kan behövas det med.

Imorgon börjar jobbet igen, skönt att få ha måndagen på sig att redigera  lite och så..:) Börjar bli jobbigt att jobba..:/ längtar till efteråt då man får "lov" igen ett tag..:) Men vi har det ändå väldigt bra på jobbet, nästan alla sköter sig och vi har bra sammanhållning, iaf i min lilla grupp..:)

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0