Skolan är igång igen och jag ska jobba på ÖPPET HUS ikväll...

Onsdag 14 januari 2009

Ja skolan har dragit igång igen och det är kanske därför jag har varit så inaktiv här på bloggen den senaste tiden. Har inte den tiden att sätta mig och slappa vid datorn när man kommer hem på dagarna helt enkelt. Avundas dom som känner att de hinner med sånt.
Förra veckan gick vi bara ons-fre så den veckan var mycket skön tycker jag, mycket också för att jag fick ha bilen och slapp åka tåg hela tiden. I Fredags fyllde syster hela 16 år! Jisses de blir bara större och större, helt sjukt.. :P hahah
Så i fredags firade vi henne lite granna och hon och jag gjorde en jättegod maträtt som hon hade i sin nya kokbok. :) Funderar på att göra nå god mat på fredag också :)
Sen fyllde Erik 19 i måndags också ... jösses vad mycket födelsedagar det är nu...för nästa vecka fyller Charlee 19 också :O :P Och han ska firas i Sälen!
För på Söndag åker vi! :D Jippie kommer bli såå kuul :D nu får jag åka skidor tillsammans med Johannes som aldrig har vart i Sälen någon gång. Så jag ska visa honom alla mina favortiställen där :D

Igår var jag och gav blod igen. Känner mig lite duktig sådär som ger bort mitt kära blod till folk som behöver det. :)
Johannes skulle vara med igår och göra mig sällskap..han ville väl se hur det går till antar jag för jag brukar alltid egentligen vara själv där men de gör inget :) Men han skulle gå till cafeterian vid stora entrén och handla något att äta och självklart tappa han bort sig. så han kom ganska sent och då hade mamma redan kommit och så så då satte sig utanför blodcentralen så fick jag sköta mig själv. Den här gången tog jag två stycken stora vinglas som present. :D Jag ska dricka mitt vin i dom som ligger i kylskåpet...nångång.

Och idag är det öppet hus i skolan och jag och madde ska stå här med vårat företag. hoppas de kommer fler intresserade människor än förra gången. Men förra gången lönade sig med för vi har hitills haft ganska många kunder. 
Vi får se helt enkelt. Och det verkar inte som att någon ur mediagruppen ska stå med pilen heller så jag kommer säkert springa lite emellan. haha tillslut pratar man väl om allt hullerombuller.

Sälen blod

Nu är det snart dags för skola så..

Bye Bye!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0