Religionsprov och seg i kroppen

Onsdag 28 januari

Först och främst måste jag bara säga grattis...till mig själv och johannes. Idag har vi vart ihop i 10 mån... inte så jättemycket men det rullar på iaf...:)

Idag sitter jag igen vid datorerna i skolan och lodar till matte c ska börja..sjukt att dom har lagt matten på de värsta tiderna..måndag sen eftermiddag och onsdag morgon.

Och idag som ni kanske märkte på rubriken så är det religionsprov för klassen. Och jag känner på mig att alla kommer springa i panik runt här och försöka läsa på det sista innan vi måste gå in. Haha det är en del av KG om man säger så, alla kommer på att man ska plugga i sista minuten.
Men lycka till alla iaf :D och lycka till mig :P

Och seeg i kroppen är jag idag också. Shit!
I måndags var det nya dansen lyrisk jazz på kvällen. Den var rolig men jag kännde mig lite efter för ja hade ju inte vart med första gången. Men de gick bra iaf.
Och igår kväll hade jag min kära Showjazz. Och det var jättekul att ha dans med sina gamla kära dansvänner igen. Men ny lärare hade vi och hon var stentuff med all uppvärmning och styrka och allt. Vi började med en uppvärmningsdans på ca.3 min sen blev det 30 upphopp och plankan i en evighet..något trött blev man och mina ben slutade inte skaka förrens sent efteråt. Sen tränade vi att göra en piruett ^^ haha vi ska kunna göra två på rad innan terminen är slut.  :)
Och så avslutningsdansen...AS kul! :D Den är jätterolig att dansa och lite lagom cool och graciös ;) kommer bli ett kul danshalvår.

Johannes sov över hos mig och pappa igår också och det var skoj. Men det var jobbigt att gå upp i morse kan jag lova. När klockan ringde kvart i sju var jag nästan tvungen att krypa ur sängen för att komma upp. Tack och lov för sovmorgon imorgon. Det lär verkligen behövas..

Nu är det dags för matte...*urk* för tidigt för trött....

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0