Hemma igen från Sälen!

Söndag 25 januari

Ja nu har jag kommit hem från min tripp till Sälen. Det var faktiskt mycket skoj. När vi kom dit var det nästan inge snö alls där men det snöade maaassor när vi var där så när vi åkte hem i torsdags var det en halvmeter snö iaf. :D
Det var ganska blåsigt också...eller...myycket blåsigt.
Och redan första dagen fick linda ut mig i massa hopp och skit..:P hahah första gången för mig. Men det var väldigt skoj :D Så vi hoppade runt i Junior Park i Tandådalen och hoppade massa hopp och boxar. haha

Här kommer lite bilder från Sälen...för som man brukar säga: bilder säger mer än ord.

johannes linda  mamma sandra linda  johannes
vi åkte  jag glasögon jag utan backar stavar

Som ni ser hade vi inte världens bästa väder men de dög ändå. Jättebra underlag var det :D

Men nu är jag alltså hemma igen. I fredags var jag och mediaklassen på SR P4 för att kolla där och så..det här var typ tredje gången jag var där så själva rundgången var inte speciellt intressant. Men sen så fick vi vara med i Terje Lunds program som Ivans kör. Hahah de va skoj.
Sen fick vi lite utvärdering av våra reportage vi gjort för dom och så fick vi ett nytt uppdrag att göra fem till. Jag och madde och ted ska göra de första programmet nu och vi har ingen lektionstid till det men de klarar vi nog. Hellre göra det på en gång än att stressa runt sen.

Sen så berättade madde lite av allt de gjort på dansen i tisdags. OOoh vad jag längtar efter att dansa på måndag och tisdag men det verkar som att alla gjort massor så jag är nervös över att komma långt efter men jag får jobba skallen av mig så går det bra :)
Men eftersom jag nu har dans både mån och tis varje vecka så kommer jag bo i västerås dom dagarna bara för att slippa pendla så sent och gå upp tidigt.
IIH vad jag längtar till dansen! :D

Måste sätta mig ner och göra lite läxor nu innan linda vill bli hämtad från stallet. Ska åka grannens bil så de blir läskigt i det här vädret. Så önska mit lycka till ;)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du, vi måste hitta på något snart!

2009-01-25 @ 14:38:11
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0