Tjejkväll med M.T

Lördag 21 februari

Heej! Sitter hemma i soffan och kollar på slalomåkning av något slag på SVT 1. Inte världens roligaste men är ändå mer intresserad av de som händer på datorn iaf.
Idag vaknade jag klockan åtta och gick upp. När jag kom ner fattade jag att det var lördag och att jag inte skulle till skolan..:S Är det ett tecken på slutkördhet eller vad?
Så jag åt frukost med mamma och sen gick jag och la mig ett tag till. Men orkade inte somna utan bara snoozade lite. Tillslut orkade jag inte med de nå mer heller så gick upp och kollade datorn. Det är nämligen så att idag sitter jag och har gjort ett nytt CV och har sökt jobb till i sommar. Tre jobb har jag skickat in mitt CV till och ett ska jag posta det till eller hur de nu ville att jag skulle lämna in det..Det var lite svårtolkat den där annonsen.
Men jag känner mig som sagt ganska duktig.

Imorgon eller nån annan dag får jag ta tag i Personliga Brev och Högskoleprovsförberedelse samt att simma lite.




Snart ska jag ta och hoppa in i duschen och fixa mig klar tills jag ska iväg hem till Lovisa. Det är nämligen Tjejkväll med mina M.T :D (Möklinta Tjejer) Och ja Lovisa du har kanske flyttat därifrån men du kommer alltid att vara en M.T för mig ;)
Idag ska vi äta Thaimat och kolla melodifestivalen och lite sånt.. :) Ser fram emot det :D


Från Vänster: Lovisa, Johanna, Sandra Längst Fram: Nina

Jag ska ta med mig Kamera ikväll :D Lägger upp lite bilder imorgon.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0