Nu är det lov!

Fredag 20 februari

Jaaa! :) Nu är det lov! Äntligen! :D Har precis kommit hem och ska kolla på reprisen på NCIS. :) Såg inte det i tisdags eftersom jag dansar när programmet är.



Love it! <3



Igår var jag, linda, johanna och johannes i gävle och kollade på match. Brynäs-södertälje 3-1 :) tjoho! Det som inte var kul var att småbarn stog och skrek i öronen på mig med sina gälla röster och att en kille spottade en rakt i ansiktet när han skrek. Men men..:) Brynäs vann iaf och jag fick kolla på spelarna. ;)
Idol-Alice var där den här gången också och sjöng två av de låtarna hon sjöng på Idol och sen sjöng hon nationalsången.



Efter matchen åkte vi till Köpis och åt på McDonalds. Vi satt där i våra brynäs tröjor och halsdukar och vi var inte de enda som gjorde det. Men när vi nästan var klara kom det in tre killar som linda och johanna kännde igen från sala. Jag kollade lite extra och såg att det var en kille som jag simmat tillsammans med..:P haha och de hade också brynäströjor på sig.
Vi satt och skrattade och så och gjorde lite oväsen av oss och på vägen ut så så hjde de glasen och sa hejdå;) haha



Idag har vi haft internationella relationer och vi har försökt reda ut ett problem i min grupp. Jag tror att det gick bra iaf. Jag och Erik har skrivit manus idag sammtidigt som jag har redigerat klart freddy m. Den har varit klar länge men pilen ville att vi skulle klippa lite till i den. Så nu väntar ja bara på en bild från wiking sen ska den exporteras.

Medans jag höll på med Freddy M snodde erik min mobil och papparazzade fram lite bilder.
Här är några som bevisar hur tråkigt han hade..:)

    

Jag, Madde och Erik åt en varsin ost macka från Piere. Hans mackor måste vara de godaste som finns :D Ingen gör mackor som Piere på Café Koppar i Culturen.

Jag och Madde jobbade på radion efter skolan och sen åkte jag hem med halv sex tåget. Träffade en tjej från Showjazzgruppen som också bor i sala. Lite skoj hade ingen aning om det förrens jag råkade se henne på Åkra en dag i julas.

Nej nu ska jag äta lite mat och kolla vidare på NCIS.

Imorgon blir det Tjejkväll med Mina härliga Möklinta tjejer :D Som jag längtat!!



Skål och Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0