Fredag den 13e och studiedag

Fredag 13 februari

hej alla sitter hemma i sala med johannes och linda och kollar på 2½ men. Vi har just ätit och alla ligger och dör i varsitt hörn av soffan.
Idag har ju jag och Johannes haft studiedag och jösses vad skönt det är :D Vi vaknade kvart i nio typ och jag gick ner och skulle ringa runt lite men fick inge svar. Visade sig att det stället jag skulle ringa till var inte öppet på fredagar. Satan då. Så vi la oss ner och slappade ett tag till. Sen blev det frukost och en dusch och fixade till oss och gick ner till sala centrum. För en gångs skull skulle vi kolla in sala när det var ljust ute. Vi gick in i den nya gallerian och kollade lite där. Johannes skulle envist kolla in the phonehouse fast jag sa åt honom att inte gå in där. Det är nämligen så att min pojkvän har en vana att alltid komma ut med något från telefonaffärer. Abonemang, telefoner med mera. Men han sa att han bara skulle kolla den här gången. Men....Hahaha ja Men...när vi var där inne gav en försäljare oss fyra telia refill kontantkort. Jösses...haha
Vi åt litegrann och kollade vidare. Vi var inne på Smycka och kollade lite eftersom jag hade ett presentkort där. Hittade en jättefin ring till johannes så han fick den..:) Och till er som undrar, nej ingen förlovningsring, det är bara löjligt att förlova sig för tidigt. Nej det är bara en ring.. :) Men fin var den.
Sen skulle vi hem men gick förbi Is och kollade, de hade 50% rea och jag hittade en KoolaAnna tröja jag köpte :D Fiiin. För er som känner mig älskar jag KoolaAnna. :)
Oj juste! Fick mitt paket från Nelly idag också :D Min fin fina klänning jag ska ha på mig på 100 dagars festen :D Ser verkligen fram emot den :D

Nej men hörrni nu ska jag kolla på Madagaskar med Linda och Johannes.



Ha de bra Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0