Alla Hjärtans dag <3

Lördag 14 februari

Jag sitter hemma hos Johannes och har just fixat i ordning mig och så. Åkte in hit med mamma klockan tolv och allt blev ganska stressigt så jag han inte sminka mig klart. Men nu är det gjort :D Imorse fick jag en present av Älskling! Det var min första Miranda Nalle:D Tjohoo! Så söt var den! :) Madde, det var en sån med ros och fjädrar på ;)
Och Johannes fick en liten bok och ett kärlekshäfte samt massa geléhjärtan av mig.


Tack Älskling♥


Inatt drömde jag massa hemska drömmar, den sista handlade om att vi åkte snowboard i typ österrike. Jag som bara testat snowboard två gånger i mitt liv åkte mycket bra i min dröm ;) haha det är fördelen med drömmar. Men iaf..vårat gäng åkte upp till toppen (det var jag, johannes, pilen, jimmy och en massa andra killar och tjejer samt äldre människor) Och så skulle vi åka ner. Gick som sagt jättebra och jag åkte först ner för backen med johannes hack i häl. Sen var det ett tåg som åkte i backen med (jaa ja vet - orealistiskt) som jag körde förbi. Nu hade jag blivit lagom kaxig på brädan och såg ett gupp som jag inte saktade ner speciellt mycket över. Bara det att det där guppet inte var ett gupp utan ett stup! Ett typ 30 m långt stup rakt ner med massa isklumpar och skit neranför och jag föll ner i världens fart. Asrädd snurrade jag runt i luften men försökte behärska mig. Jag gjorde massa volter runt runt för att hålla koll på min kropp i luften och hör och häpna så landade jag på fötterna igen :O:D och körde vidare haha
Så jag och johannes körde till en platt rulltrappa och åkte upp till några av de andra som kommit ner. Några av dom låg på bårar med massa filtar över sig och frös så. Vi hjälpte de andra att hålla dom varma så att de skulle överleva tills de andra kom ner från backen. Men ingen kom någongång. Vi blev mer och mer desperata och de stackarna vi försökte hålla på liv höll på att dö. Sen kom tillslut Jimmy och Pilen och jag gick ner till dom och började skälla på dom och undrade vart de andra var. Då sa dom att de hade försökt åka samma väg som jag hade och det är stor sannorlikhet att överlevande där är 0. Jag blev jättearg och ledsen och började typ gråta, Jag skrek till dom att "NEJ JAG ÖVERLEVDE FAKTISTK!! JAG HOPPADE DÄR OCH JAG ÖVERLEVDE!!" Och så sprang jag ut och försökte leta efter de försvunna människorna...



Så vaknade jag..:/ Den var ganska hemsk. 




Hej igen! Jag var tvungen att åka på bio därav att jag inte kunde skriva mer..(eller var tvungen är fel ord) haha men nu är jag här igen. Jag och Johannes kollade på Bröllopsduellen
Den var en supertjejfilm men ganska bra :P Handlar om två tjejer som alltid har varit bästa kompisar och nu äntligen ska gifta sig, båda två på samma gång! :O :D Och självklart strular bröllopsfixaren till det så de måste ha bröllopet på samma dag! Så de gör allt ´för att få det bättre bröllopet och till slut blir det ovänner och allt blir hemskt.



Bra film. :)
Men söt var ju tvungen att gå på toa efter 2/3 av filmen så han skulle ta sig ut, snubblar på en tjejs dricka och ramlar nästan över dom som satt utanför oss. Sen när han väl skulle försöka komma ut var dörren låst så han satt sig på nå ställe nära dörren vilket inte jag såg. Så jag satt där helt ensam och kollade klart på filmen. När den slutade tog jag alla saker och gick ut och han mötte mig vid dörren.

Sen skulle vi hem med bussen och biljettautomaten funkade så klart inte..:/ så det blev SMS biljett för hela slanten.
Men nu är vi hemma igen iaf...^^

Hur har era Alla ♥ Dag varit?:D vill veta!! :D
Hör av er! :D
Och tack Johanna Melin för det fina Alla hjärtans Dag smset :D Vi ses på lördag! :D

Här får ni alla ett Geléhjärta av mig!
Puss!!
Lots of Love Today!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv älskling för en hel underbar helg! Jag har haft det jättekul!!!:D Älskar dig!<3

2009-02-16 @ 19:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0