Wow

Söndag 6 november

Hej hörrni jag har vart lite dålig på update nu i helgen. Dels beror de på att jag blivit sjuk..Såå himla typiskt men får hoppas på att det bara är en liten förskylning.

Tänkte meddela er något kul som hände i fredags faktiskt. Jag har trot eller ej fått två erbjudanden på senaste tiden om att kolla på lägenheter hos Verner Andersson. Den första jag var och kollade på fick jag inte men i fredags fick jag svar om att jag fick komma och skriva kontrakt med dom om den andra lägenheten. :D Så nu är jag med lägenhet. Inflyttning är i januari och de är ju jättesnart så har lite smått panik samtidigt som de är jättekul :D



I fredags var jag med Madde och Erik och kollade på film. De va kul :P
I lördags var jag och Linda ut och skulle shoppa nere på stan men de var helt fullsmockat med folk! :O Så vi drog till Erikslund och ja tänkte att ja ville gå in till Chili butiken för de har ju möbler och så :D Så de gjorde vi och så mötte vi pappa och lena där. Efter de var vi nere på nisses och jag hittade ett köksbord jag fastnade för direkt! Men vågade inte köpa de utifall de inte skulle få plats i köket så nästa vecka ska jag ringa hon som har lägenheten för närvarande och fråga om jag får komma och kolla igen och mäta och så.. :P Får de plats så måste jag bara köpa det :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0