Sista dagen på jobbet innan jul

Fredag 18 december

Yeeees!! Idag är det sista dagen på jobbet innan juluppehåll och sånt där :D Kommer åter 7 januari vilket ger mig ganska många dagar att fixa i min lägenhet :D iih känns fortfarande skumt att ha en helt egen lägenhet. Tänk hur tyst och tråkigt det kommer vara utan Linda och mamma...Men det ska nog gå ändå :) Jag har ju Storskrikaren Måns med mig. ;P

Igår var jag och mormor och morfar och kollade i min lägenhet, första gången jag använde mig av nyckeln aldeles själv :D Och den blev godkänd av dom *pust* så det känns jättebra :P Nu blir det upp piffning av den på lördag tror jag, sen kanske jag ska ta mig ner till Nisses och köpa det fina bordet när vi städat rent? Me like that idea

Men åter till idag:

Ja sista dagen alltså, och det känns ganska lugnt för tillfället.. :P Slingor är gjorda och programmerade, alla program är programmerade, kontoret och studion är städat...Nu är det bara lite småsaker kvar idag men jag har ända till klockan sex på mig då Bikten har slutat sänt och jag ska fixa det sista.
Sen kommer Madde tillbaka och hämtar mig så åker vi till julbord med jobbet+KG lärare+ABF :P Förhoppningsvis blir det kul. Fick hem den där fina klänningen igår som jag eventuellt skulle ha på mig idag, men usch den var för liten. :( Jag har helt klart blivit för fet..men jag har skickat efter en större storlek ( som jag hooooppas passar den här gången )  så den kommer nog innan jul.



Hade bra idag hörrni, snart är det jul :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0