Lördag

Lördag 19 december

Grattis Kusin Denice som fyller 20 ;D

Idag är det suuperfint väder ute..och superkallt.

Ska klä på mig lite bra kläder sen ska jag ringa mormor och morfar och se om de är vakna :P hehe sen blir det till att dra till lägenheten och städa :D wiho!!

Igår var det julbord hahah det blev en mycket kul kväll tycker jag, bilder kommer att komma upp lite senare, laddar in dom i datorn as we speak men hinner nog inte lägga upp dom här :) Men dom kommer sen.
Hoppas inte Madde har för ont i handen idag bara :S är lite orolig över den jäntan, hon gör illa sig för jämnan nu för tiden.

Nej nu ska jag dra..jag kanske kan ta lite fina bilder på fina vädret med :P

HA DE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0