Heminredningsparty på G

Japp nu är klockan 17.05 nu ska jag packa ihop här på kontoret och bege mig iväg. Jag ska faktiskt direkt till Madde, hon har heminredningsparty hemma hos henne och de kan ju vara kul att gå på :D Inspiration och att se på massor med fina saker.
Jag vill inte komma för tidigt till henne, hon är nämligen i stallet och jag vill inte att hon ska känna sig stressad, den där damen stressar 24/7 :P Heheh
Neej nu drar jag iaf. Får se om Kingen kan hitta bollen idag.

Lägger upp en bild på en annan vovve..en Zarek som var och hälsade på idag. Han fick också vara med på brandlarm och även på greenscreen inspelning i box ett. Men de tyckte han inte var någe kul för han bara halkade runt på det där trägolvet :P haha


(Ja, och så har vi ju Per också på bilden ... :D )

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0