1a torsdagen i december

Torsdag 3 december

...vilket betyder att det är kommunfullmäktige idag igen. Sista för året, Tjoho! :P Ska sitta bredvid en sjuk christoffer hela kvällen och dra i en regel upp och ner och lyssna på politikerna som pratar om viktiga saker...jag ska helt klart handsprita in christoffer så han inte utger någon fara för min del. Jag vill verkligen inte bli sjuk.

Sitter ännu en gång på kontoret idag och väntar på ett mejl. Men nu vet jag inte när de ska komma (vilken dag) så därför är de lite svårt att vara för knäpp och kolla mejlen var tredje minut som förra gången.

Ska faktiskt ner på stan aldeles snart. När jag skulle försöka köpa julklappar igår så märkte jag att min internetbanksdosa inte funkar :O !! Så ringde Swedbank idag och dom bad mig gå ner och byta den helt enkelt. Så de ska jag göra så fort banken öppnar klockan tio. Så då kan jag köpa julklappen som de var tänkt sen :D det kommer vara en dunderbra present :P

Satt igår och funderade på vad man ska hitta på på nyår..någon som har några förslag? Vad ska ni göra på nyår.. Känns som att man vill hitta på något faktiskt :D Om man inte går och blir sjuk vill säga. Men de hoppas jag att jag slipper (peppar peppar ta i trä) *knack knack*

Nej nu ska jag dunsta vidare och göra mitt jobb, det uppskattas alltid häromkring.

Hade!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Skulle vara kul att kanske hitta på något på nyår ihop :)

2009-12-03 @ 12:00:43
Postat av: :O

nyårs kryssning :O fast den hade man nog redan behövt boka :( ååå bli inte sjuk plz...

2009-12-03 @ 18:51:21
Postat av: Sazzo

Johanna: Ja det tycker jag med :D Jag har eventuellt ett förslag om ni är på :P Att vara i Västerås på nyår..kontaktar dig via telefon snart för mer detaljer om du vill :)

2009-12-04 @ 10:39:08
URL: http://sandriizz.blogg.se/
Postat av: Sazzo

Herr :O : Jo man skulle nog ha bokat de lite tidigare om man ska det..och jag ska göra allt för att inte bli sjuk

2009-12-04 @ 10:39:51
URL: http://sandriizz.blogg.se/
Postat av: Maja.

Vilken bra blogg du har, ska titta in oftare

2009-12-04 @ 11:17:49
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0