Preparing for Göteborg

Lördag 8 augusti

Hej alla nu har jag semester igen:D mycket skönt tycker jag faktiskt fast de 4 veckorna på jobbet inte vart så attans jobbiga som jag hade tänkt mig att de skulle vara :)

I torsdags var jag ute och gjorde ett reportage i Sala Silvergruva. Mycket kul var det, pratade med Jesper Melin och träffade Nina Johansson och Johanna Melin som hade cyklat från Möklinta in till Sala :O Otroligt va?;D

  

  

Och den klockrena kommentaren för dagen : "Sazzos bil är den silvriga kombin.."
Den mittersta bilden förklarar att de inte var lika lätt att hitta bilen som man kan tro.

Sen efter jobbet var det After Work på Pitchers

  

Och i Fredags var det sista jobbdagen för oss alla..Jag och Rudolf sände på Förmiddagen och då var Fronda med oss i studion :D Han var trevlig, han och rudolf kom förvånandsvärt bra överens vilket var skönt, då slapp jag prata så mycket i musiken och bara köra intervjun. Det svåraste som finns är att komma på samtalsämnen med folk man inte har något gemensamt med alls..Men vi fick iaf hans autograf innan han drog sen så den sitter uppe i studion nu.



Hade ju också ett reportage med en intervju med Caroline Engwall som skrev "14 år till Salu" Har ju läst den boken och den är hemsk och bra på samma gång så blev jätteglad att vi fick det reportaget i vårt program.

På eftermiddagen var det Lina och Michelle som hade programmet och det var avslutningsprogrammet som bjöd på massa bloopers och roliga saker vi gjort. Vi alla fick också komma in i studion en och en och bli intervjuade och göra något man hade en förmåga att göra.
Jag fick gå in och ploppa med munnen hahaha, de var de Madde hade sagt att jag kunde^^ och de är ju sant..haha phu fick ingen pinsam grej iaf.

  



Nu så är det alltså helg och ledigt och jag sitter hemma och tvättar för tillfället. Måste ju ha rena kläder till Göteborg på Måndag!! Ska bli jättekul jag ser fram emot det så otroligt mycket just nu:D Fyra tjejer, en lägenhet, två tjugoåringar, ett liseberg och en massa sjuk humor..Det bara måste bli bra ;) haha

Måste också börja duscha och göra mig iordnning eftersom jag ska ta cykeln in till västerås snart och gå på pitchers med mor...tror de kan bli riktigt kul om jag bara hittar rätt kläder..usch för att ha beslutsångest över det här..så varmt ute  men jag kan inte ha på mig shorts eftersom mina ben ser hemska ut (raka ben= måndag morgon) så får se hur de går..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi är ju för bra som lyckades trampa in ;) OCH NU ÄR DET INTE LÅNGT KVAR :D

2009-08-08 @ 22:35:52
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0