Onsdag - Producent

Onsdag 5 augusti

Sitter just nu och lägger en spellista till torsdag och fredagsprogrammen..det är en kul jobb tycker jag ;) Likssom, välja musiken åt de som sänder:) Har just tagit emot vår gäst för eftermiddagen med, hon heter Eva och är producent för Mig äger ingen teatern.

Om ett tag ska jag smyga iväg till Nadia och Camilla och få en 101 lektion i hur man scannar in ett papper i datorn;) haha mycket avancerat..när väl de är klart kanske jag kan vara nästan klar med min jobbansökan, skulle vilja ha med arbetsintyget från radion med men får se om man kan vänta så länge på den..har också kommit på att ja inte fått något papper från tommy att jag jobbat här i tre år..det måste fixas nu när han kommit hem.
Efter jobbet ska jag gå ner på stan en snabbis och besöka en tatuerare och prata lite där om hur min tatuering ska se ut..nej ni behöver inte få hjärtattacker nu, jag ska inte tatuera mig snart..:) Linda vill fortfarande att jag väntar två år på henne, men känns fasligt långt nu när jag vet verkligen vad jag vill ha :) Funderar på att vänta tills Kent ska göra sin och följa med honom..han är ju lite feg och vågar inte gå själv ;) så de ska jag göra och sen hem och vänta på besök som kommer under eftermiddagen/kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0