Torsdag

Torsdag 23 april

Idag har det vart en sovmorgon vilket var mycket skönt :) Drömde en jäättebra dröm inatt så vaknade jätteglad :D haha handlade b.la. om ett vattenfall, ett semesterhus och mamma och linda som fnittrade gömde saker..:O ;) hahah :P

Verkligen skönt att vakna glad och utvilad för en gångs skull :D Iaf efter gårdagens tråkigheter.. :D Ville lägga mig och somna om igen :D



Sen bar det av till skolan. Cyklade till tågstationen och det var riktigt varmt och skönt :D Köpte mig en macka på stationscafet i sala som jag åt på vägen in till skolan. Sen var det projektarbete hela dagen...denna satans projektarbete . Men nu så...ska de nog gå..
Madde och jag satte oss i lärarrummet och lodade lite..:) Mycket kul filmade lite så ska ni få se sen ;)

Sen vid tre gick jag till kunskapsgymnasiet för att träffa elin en snabbis och få ett par leggins av henne. Sen till tågstationen och sen hem...:) Men alla dessa flugor som alltid fastnar på en när man cyklar gör mig galen^^ haha

När jag kom hem så gick mamma och jag ut och sprang 2.2km...haha inte något att skryta om riktigt för det gick mycket dåligt ^^ Men nu jäklar...om några gånger till så går det bättre:D längtar tills dess.. :)

Imorgon är det upp tidigt och till västerås för intervju kl 10. Håll tummarna för mig då att jag inte gör bort mig totalt ^^ haha är något som skulle kunnna hända faktiskt.. ;)

Nu ska jag ta och äta lite så sleep tight när ni går och lägger er, hoppas ni får en lika bra natt som jag hade inatt.. :D Och Imorgon hoppas jag ni lyssnar på Västerås Närradio 93.7 MHz för då sänder jag mellan 16-17. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0