Hemmafru

Onsdag 1 April

Yay nu är det april dagen....*blä* Som tur är har ingen vågat lura mig idag..jag har ju hotat med att göra någon riktigt illa om de försöker lura mig. Hatar verkligen den här dagen.

Men men..

Idag vid lunch tid så kom våra studentmössor!! :D:D:D Tjoho! Min är suuperfin! Har faktiskt inte sett en finare förut!
Förutom...

De på företaget har skrivit Kopparlund på våra mössor. :O det skulle stå Kopparlundsgymnasiet. Alla blev skitförvånade och irriterande vilken man kan förstå. Det är likssom studentmössan. Så någon ringde till AJ Erikssen och frågade vad i hela friden som hade hänt. Och de sa att Emil Ö i vår klass hade godkänt det för kopparlundsgymnasiet var för långt. Haha och han blev assur! För han hade ju inte godkänt något! Så han ringde till dom och de erkände att de hade gjort fel. Så nu väntar vi spänt på vad de kommer säga, kommer vi få nya mössor gratis eller vad kommer hända??

Håller tummarna på nya mössor..Min kommer ju vara lika fin som nu fast ännu bättre med rättstaving..



    
   

Längtar tills den 12 Juni!! :D

Men iaf..nu är jag hemma igen och jag har lagat mat, diskat, startat diskmaskin, startat tvättmaskin, plockat undan och grejjat. Så nu kan jag sätta mig med läxor. Skönt ;) haha konstigt nog men jag måste verkligen få klart dom nu.

Och på måndag 07.00 blir det till att lämna in bilen på reparation. Den är trasig :O Något i hjulet krånglar och sånt. Morfar vill inte att jag ska åka bilen alls men jag känner att jag behöver den den här veckan. De sa att man kunde åka i den så..och jag lovar morfar jag åker mellan 80-90...;) Känner mig som en gammal dam ute på vägarna men men..är den trasig så är den.

Nu ska jag plugga plugga plugga.

Lovely wether by the way :D Solsken!!

Puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

En i min klass fick en mössa utan namn och klass. Han var tvungen att betala för en ny, ganska ruttet!

2009-04-01 @ 18:40:35
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/
Postat av: Johanna

Bara så att du vet, Lovisa har skaffat blogg:



http://lovisasvardag.blogg.se



:)

2009-04-03 @ 18:13:34
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0