Grilltaajm!

Lördag 11 april

goddag..:D
Sitter och smaskar i mig Eriks halva av min mangosorbet...:) Jättegott att äta sånt som inte är mitt..;) muahaha
Har duschat och fixat iordning mig sen 10.00 imorse och nu är jag typ klar för att åka och grilla hos kusinerna :) Ska bli kul. Funderar på att ta med mig kameran så jag kan visa er lite bilder sen ;) Nu väntar ja lite på att min syster ska bli klar med håret;) haha ett evighetsgöra det där med att få håret perfekt...jag ska försöka mig på det efter hon har krigat klart med min hårsprej.

Kom på att jag glömt berätta för er att jag fått ett brev från de stället jag önskar komma in på efter gymnasiet :D Jag har fått en tid till att utföra Fas 1! :D Och de är bara ca 2 veckor kvar :D Är jättenervös men jäätteglad :D Håll alla tummar ni kan åt mig för de där är verkligen de jag vill :D Så idag innan vi åker till Irsta ska jag stanna till hos pappa och hämta min post :D Har även fått ett från Västerås Stad  som säger att jag har sommarjobb på radion i sommar! :D Yay Madde och Jag ska ju vara ledare i år och vi kommer få de små barnen att jobba ;) haha Muahaha...



Kommentarer
Postat av: Johanna

Fas 1?! Nu måste du berätta på lördag :D

2009-04-12 @ 13:20:07
URL: http://melinsvardag.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vet du vad, mamma skulle söka på "Glada Grisen Möklinta" (fråga inte varför) och då kom din blogg upp som resultat på Google! Hahahahaha

2009-04-15 @ 12:15:51
URL: http://melinsvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0