Filmning klart

Måndag 6 april

Hej alla! Nu är filmningen klar och allt har gått ganska bra tror jag! :D I lördags gick jag upp 6 för att duscha och sen åkte jag och hämtade Sala vid kvart över åtta. Sen åkte vi in till Stadhuset och väntade på de andra. När de väl kom så hälsade vi på vår skådespelare från kungsbacka Ikí. Jättetrevlig tjej, helt underbart tur vi hade att hon var intresserad av vår film. Så vi satte igång att spela in och allt gick bra. Vi fick tag på allt folk också så det var tur. Vid 2 åt vi lunch alla och halv 5 åkte vi till Skultuna och spelade in två scener där. Då var en man från sthlm med, Göran Holm, och var polis. Sjukt duktig också.
Sen var Harald där med och han är ju helt galen. Finns nog inte en roligare människa. Allt han gör blir skämt och vi fick otroligt mycket bloopersklipp ;) haha Halv nio på kvällen var vi klara för dag 1 och alla var aströtta. Så jag och Sala drog hem till...jusst Sala (staden)...och soov.

Dag 2 började vi halv tio istället för nio. Så ja hämtade Sala halv nio och åkte in. Kom först igen. Den dagen filmade vi bla. hos polisen, på viksäng, björnovägen, framnäs och så. Alla var mycket mer sega då än dagen innan. Synd men de gick bra ändå. Hade tidspress på oss i slutet för att Ikí skulle med ett tåg halv åtta. Men vi klarade oss. Allt var klart kvart i sju. Så då blev de stora kramar och hejdåandes och sen åkte jag och Sala till mormor och morfar för att lämna bilen där och få skjuts hem. Bilen är nämligen på lagning idag.

Tack ALLA som var med under inspelningen och gjorde att filmen blev lyckad. Nu är det upp till oss att få den ännu bättre med klippning, musik m.m. Om några veckor är filmen klar! :D

Ikí, Harald, Elin, Lisa, Sala, Katarina, Marcus, Malin, Göran, Kerstin, Två kvinnor jag inte vet namnet på, Ted, Johannes, Madeleine Och Sandra.

Och tack för hjälpen Wiking för skollokal, Pilen för lampor, Magnus Höglund för kontor och rektorsrum 

Bilder kommer självklart upp lite senare. Jag sitter vid fel dator just nu så har inga tillgängliga. Och så väntar jag på bilder från Ikí också.

Idag är det solsken igen! :D Så jag har tillbringat ca en timme ute på framsidan med näsan mot solen. Ska snaaart börja städa huset tror jag...eller göra läxor..har inte bestämt ordningen än. Imorgon kommer mamma äntligen hem ska bli skönt. Har ju hänt så otroligt mycket som jag behöver prata med henne med.
Funderar på att Bada någon dag också. Här i sala simhall. Har ju fått en 10kort där. Någon som vill hänga på? Mycket roligare att bada tsm med någon.

Puss

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Oki men jag måste tänka på de ett tag. men kan man inte sätta i de sj?

2009-04-06 @ 14:21:34
URL: http://lovisasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0