Måndag 22 september

Trööööttt

Sitter i skolan. Den här veckan kommer jag nog inte få ha bilen speciellt mycket..men men det är faktiskt ganska skönt att åka tåg..eller det som är skönast är gångvägen från station till skolan. Då när solen börjat lysa och man får lite mer energi.
Men jag har bara så otroligt ont i halsen så det är knasigt! Vet inte vad jag ska ta mig till. Dricker vatten och de hjälper bara för stunden. Sen har jag halstabletter men tycker inte dom hjälper nå alls..=/ Johannes har mina Bafucin också och de är dom som brukar hjälpa lite iaf..
Hoppas han har med sig dom idag.

I lördags var johannes hos mig men han var sjuk så vi gjorde inte så mycket. Jag städade mitt rum och så och han kollade på tv i min säng. Sen så åt vi mat och drog till Västerås eftersom vi båda skulle sända radio under kvällen! Yepp, de var dags för kulturnatten och jag och madde och erik var först ut på plan! Det gick asbra!! Så otroligt nöjd över min och maddes prestation som knasiga radiovärdar och eriks prestation som flygande reporter (Första ggr han håller på med radio så det gick mycket bra)
Johannes som skulle sända mellan 22-24 var kvar vid radion när jag åkte hem.

Söndagen fick jag gå upp tidigt igen eftersom jag skulle till Hallstahammar med min lillasyster och mamma för att gå på ridtävling. Jag var hästskötare medans linda var nervös och mamma kontrollfreak haha. Det gick bra Ninio är en sötnos till häst. Han har bara svårt att bli lastad. Mamma fick stå med ett snöre och spärra av vägen för honom bakåt, jag stog på sidan av transporten med en piska och skrämmas när han försökte smita, och linda ledde in honom i trailern. Dock så gick det inte så bra på första försöket då han stegrade sig och drog med linda hängandes i grimskaftet. Hela hennes outfit blev helsmutsig. Men det gick bra sen och hon var nöjd över dagen.

Jag är så stressad så det är inte klokt ändå. Fattar inte varför allt ska vara på en gång i skolan. Och när saker och ting börjar lugna ner sig så kommer det mer saker. Aldrig är det en lugn stund. Jag har inte kommit hem tidigt en dag på två veckor nu och jag tror inte jag kommer göra det den här veckan heller. 18.00 är nog det tidigaste på en skoldag jag kommit hem.
Idag ska jag hämta min mobil som vart på upplåsning. Sen ska jag och Erik göra en Enkät till vårat EU program som kommer sändas på P4 Västmanland nästa tisdag. Sen ska jag se om Kattis har fixat intervju på Europaprogrammet.
Imorrn är det stresshanteringskurs ända till 16.00 Där har man offrat sina 14.00 tisdagar för den kursen. Men den kan nog vara bra ändå..stör mig dock bara på en person där men inget man kan göra åt.

Onsdag - Studentmössor!! Yeah

Och fredag är det Superfredag igen. Men jag tror verkligen att det kommer bli bättre den här veckan, bara Ida hjälper oss med jingeln som kajkade ur förra ggr..

Nu är det dags för MumB

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0