Satans skit då!

Snacka om att saker kan dra en ner på så kort tid.

Sitter och har det jättemysigt med johannes. Jag, han och linda har kollat på massa film och vi ska nog snart gå och lägga oss.
Ska kolla mejlen bara innan jag stänger ner och vad ser jag då, jo ett mejl...från pilen...med omdömmen av musikvideon.
Det var ju inte speciellt bra kan jag ju säga. Faaan!! Vi som kämpat som sjutton med den där videon och så blir vi dissade sådär rakt av. Alla fick praktiskt taget bättre omdömme än oss, tillochmed Klet. Känns bra *not*
Och jag som skulle kunna sett mig själv jobba som musikvideomaker senare, men jaja..

Fan!!

Men det är väl alltid kul att bli totalsågad på en lördagskväll?

"inte klippt i takt med musiken"....vi KÄMPADE med att försöka få det att stämma.
Och de där med att musiken verkar argare än vad videon är...ARGH!!

Har mejlat tillbaka och frågade efter betyget iaf...får se hur det blir då. Men nu kan man ju hålla tummarna för ett G. Medans andra i klassen fick MVG. Tack.....

Ja jag vet att ni sitter där bakom era datorer och tänker just nu "fan de är bara ett betyg, who cares?" Men det är något viktigt för mig. Hatar gåliga omdömmen på saker jag gör. Och alla säger att jag har för höga krav på mig själv men jag kan inte hjälpa det. hade jag haft föör höga krav på mig själv skulle jag kräva MVG i alla ämnen men de gör jag ju inte så...


Puss

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag tycker han hade helt rätt, musikvideon var riktigt dålig..

2008-10-27 @ 18:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0