Hat

Tisdag 14 oktober

Sitter på Vetenskapslektionen som vanligt..bara vetenskap nu för tiden. Tråk men stressigt. Hatar det här och känslan att jag inte har någon koll.

Systra min är borta på Prao i Skästa och skönt är väl de nu iaf..för hon har blivit så otroligt kaxig! Så fort hon hoppade ur bilen när vi lämnade henne kom en helt ny attityd av henne. Kaxig och behandlade både mig och mamma som luft. Vi är inte tillräckligt bra eller tillräckligt viktiga för att få umgås med hennes nya kompisar i det nya stallet.
Därav att hon kaxar med samma attityd så fort man pratar med henne i telefon eller smsar henne. Den här attityden som säger "jaha var de bara du, fasen va tråkigt, kan jag inte få prata med nån annan mer värd?" Mycket störande att hon inte kan vara sitt vanliga söta jag när hon är med andra människor.

Idag efter skolan och stresskursen måste jag ut dit och lämna en kamera till henne *slav som jag är åt drottning linda i hennes fantastiska slott*. Då ska jag sno tillbaka plattången som hon bestämt skulle ha med sig dit.

Nej nu måste jag skriva lite...

Kommentarer
Postat av: odelaly

jo dresscode: kavaj betyder, du kan ha både kort klänning (som slutar ungefär vid knäne, eller så kan du ha lång klänning, det spelar ingen roll.) Killen ska ha mörk kostym, ljus skjorta och slips eller fluga. Om det är dresscode smoking så ska killen ha smoking och tjejen lång klänning. :D

2008-10-15 @ 08:42:49
URL: http://odelaly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0