Halloween

Fredag 31 Oktober

Idag är det Halloween..tror jag iaf :)

Sitter i köket och skriver på Vetenskapen..hatar den! Så skönt att bli av med den snart. En vecka till sen behöver jag aldrig se den mer.

I onsdags var jag och Madde i Stockholm på cosmo by night på mango. Det var fullt med folk haha. Innan det var vi runt på stan och kollade lite balklänning till mig och lite annat smått och gott, Hittade ingen dock för de gick inte att hyra och de som inte kostade 3000kr var sönder..:S:P skumt menmen..
Dumma som vi är hade vi bokat biljetter till tåget 22.07 och vi hade inget att göra från 20.00 så vi gick runt på stationen, åt en glass på MCdonalds och läste svenska kompendiet till nationella.

hatt

Och igår var jag med johanna och nina :) Mycket skoj! Jag åkte in tidigare till västerås för jag skulle kolla på balklänning. Hittade en jättefin som jag nu ska ha på balen den 19e :D Sedan hittade jag ett par skor också till balen för bara 199kr :) Och bokade håruppsättning också. Fick tiden efter madde ^^ haha ingen annan hade bokat den så..:P

Sen kom tjejerna och vi gick till Macsupport för att köpa en Ipod till Johanna. Hahah hon hade en tusenlapp med sig som efter mycket noga granskning inte visade sig vara falsk^^ hahah vilken tur det var en gammal tusing som legat i ett kassaskåp länge.
Sen åt vi pizza på amore och sen tänkte vi bowla men de var fullt med folk så vi gick och kollade på bio istället. Blev high school musical 3..haha ganska bra iaf..:) Den var klar halv nio och vi tänkte att jaaja vi hinner med 21.27 tåget hem iaf..:) Men när vi kom till stationen gick det inget tåg då..:O så johannas pappa och mamma kom och hämtade oss. Medan vi väntade gick vi ute i snöslasket... :( Damn att de snöar...Tråk att de gör  de nu..

:) :) :) :) :) :) :O :O :O :O :O :O 


Längtar till Johannes kommer hem ♥ Han kommer med flyget inatt någon gång.

Nej nu ska jag fortsätta med Vetenskapen

Puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, fin fina bilder på oss :P

2008-10-31 @ 17:30:08
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0