Frukt & Nötter

Tisdag 7 oktober 2008

Hej alla!
Idag är det tisdag och idag fick vi åka hem tidigt, =D Ingen stresskurs idag nejnej..
Så kom hem vid tre tiden istället. Köpte Glamour tidning, liten påse "Parrots Nuts and Fruits on the go" och bananer på pressbyron medans jag väntade på tåget. Åt det som ett mellanmål nu när jag kom hem och väntar med maten tills Linda kommer hem från stallet.

Ni kanske inte vet det alla, men jag har ju som sagt slutat helt med godiset. Det gjorde jag i Onsdags efter jag på tisdagen hade vart hos tandläkaren och fick reda på att jag har ett hål i tanden..:( SÅ nu ska jag vara utan godis,dricka,chips,kakor,tårta och allt sådant tills den 19 november. Om det funkar bra fortsätter jag annars ska jag kunna äta lite gott nån gång i månaden.
Spännande de här.
Det har gott mycket bra hitills. Folk har ätit godis runt mig utan att jag lockats.

I går färgade jag håret :O Bild kommer sen jag har inte tagit kort än :P Jag blev ganska nöjd, det ser bra ut idag iaf..:D sen på fredag är det ju dags att klippa sig, fick lite tips i glamour tidningen idag;)

Är såå sugen på att ta kort med systemkamera. Nu när solen är framme och gula löv och allt. Massa porträttbilder för de är dom jag gillar mest.

Nej nu ska jag laga mat linda kom hem.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0