Fredagskväll

Fredag 10 oktober

Nu sitter jag hemma hos pappa. Har precis bokat Johannes biljett till Stockholm imorgon eftersom han inte kunde göra det själv..Älskling din nota bara stiger...

Idag var det radiodags med Madde och vi ägde ju allt och alla idag. Hade asbra flyt på allt. Värsta skönt sånna gånger. Efter det åkte jag och Linda och klippte oss på hair fashion acadamy. Riktigt bra kap alltså. Skitbra frisör,bra mottagande och skönt att de stylade håret efteråt. Mycket nöjd med min nya frisyr, även fast den inte ser så annorlunda från min gamla. Hon fick ändra mitt hår som hon ville och de blev typ som jag alltid klipper mig (fast mycket bättre)

Sen åkte vi och handlade och sen hem till bjurhovda. Så färgade jag lindas hår. Nu har vi båda brunt hår. hahah...:)

Nej nu ska jag in och duscha bort allt löst hår och alla produkter i håret..orka göra det halv sju imorrnbitti..

Chokladmässa nästa!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0