En allmänt konstig dag

Torsdag 9 oktober

UF hela dagen idag...Kom för sent hemmifrån idag. Fan att jag ska hålla på och sminka mig så länge..haha men ibland får man väl försöka se bra ut?? :P
Träffade madde när jag för sent kom inspringande på lektionen, knölade mig fram längst fram i salen och hittade en stol att sätta mig på..inte så diskret eftersom jag hade klackar på mig.
Sen satt hon i telefonen hela dagen tyvärr...tycker så synd om henne idag. Allt skit händer på samma gång. Men jag är också så stolt över henne som vågar stå på sig och håller ihop. Du ska veta att jag är här för dig! :) Bästa kompisar i vått och torrt♥
Möte med Stefan om UF idag med han tycker vi kommit långt och sånt och de känns ju bra. Martin kom in i vår grupp idag med så vi har vår Art-director.
Efter skolan åkte jag och Johannes till Coop och campade där..;) haha kanske inte direkt. Köpte äcklig macka där och proviva och satte oss i bilen och åt det..Hade inte så mycket för mig eftersom jag väntade på dansen skulle börja.
Sen vid fem åkte jag och johannes till sigurdsgatan och så åkte han hem och jag dansade.

FAN jag älskar att dansa!!!

Gick jättebra med. Läraren tyckte det med för hon log och gjorde massa bra tecken då och då..och rättade till mina misstag. Vi lärde oss en ny teknikövning och en ny diagonal. Kul:D

Och jag har planerat med Jesper nu att jag och Älskling åker till Skövde nästa fredag:D Och hällsar på honom och dessire. Ska bli jätteskoj var så länge sen jag träffade honom :D

Mycket att göra varje helg dock. Men vila kan jag göra på lovet för då är älskling borta i tyskland och jag har inget att göra då..:/ Men jag och Madde skulle vara lite granna..sen ska ju jag på övning måndag & onsdag..:P ska bli skoj.

Nej nu ska jag sova..
Godnatt på er alla.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0