V 46.

Måndag 10 november

Idag har det blivit v 46. Äntligen säger jag bara! Imorse skulle vetenskapen lämnas in i papperform och jag lämnade in den så fort jag kom in. Skönt då är den ur världen. Sen har vi haft SvB/Txt hela förmiddagen..förberedelser inför Nationella provet på onsdag.

På lunchen knuffades två ettor framför oss i kön och råkade knuffa in varandra rakt in i mig. Hahaha så både jag och Madde fick utbrott och började skälla ut dom :) De man kunde urskilja var iaf "Vafaaan håller ni på med??", "Är ni tretton eller vafan??" och en rad andra saker. Hahah de där två killarna vände sig snabbt åt rätt håll och gick rakt och prydligt och sa inte ett ord till under hela tiden de stog i kö. hahahaha känns otroligt bra faktiskt. Äntligen kan de små dryga ungarna få lite respekt för oss gamlingar.. ;) haha vi treor borde ryta till åt dom lite oftare för de där var coolt hur man fick repsekt ^^

UF företaget på eftermiddagen då vi registrerade vårat företag. Sedan var det matte ända till fyra..dödstrött och de märkte Nicole så vi fick ta det lite lugnare på lektionen :) Inte mig emot.

Efter Matten pratade jag och Johannes lite i lärarrummet innan jag skulle åka hem. Pratade med Tommy om det speciella jag, madde och johannes ska få göra i veckan. Sedan pratade jag lite med Pilerud om FreddieM story jag håller på att redigerar tsm med Frida. Skönt att få reda ut vilken som gör vad så han inte bara tror att frida gör allt. Sen pratade vi med Iris och med Annica.

Hämtade Mamma vid tåget i Sala vid fem sen åkte vi hem ^^ skönt att få vara hemma nu och inte behöva tänka på vetenskapen.

Linda hade tänt massa ljud här hemma när vi kom hem eftersom hon städat och gjort fint. Och måns och Kiara var aldeles knäppa ^^ hoppade runt och jamade konstant. Sen skulle Måns upp på köksbordet och kolla men där stog det massa ljus. Tänkte att "jaaja han stoppar väl inte ner nosen i dom så.." men höll ögonen på honom. Hahah självklart skulle han lukta på ljuset och brände pannluggen ^^ hahah stackars kisse. Nu luktar han bränt hår och pälsen har krullat sig mellan ögonen ^^ hahaha gullisnutt han är♥

Måns

Helgen har vart fantastiskt skön. I fredags följde Älskling med mig hem och vi åt pizza och mös. Sedan på lördagen sov vi "länge" och sen skjutsade jag ut linda till stallet. Lagade god mat (enligt mig) på kvällen och vi hade det mysigt :D
På söndagen åkte älskling hem vid elva och jag skjutsade ut linda till stallet igen. Sedan åkte vi till pappa för att fira fars dag.

Längtar tills nästa helg då jag och älskling ska åka till Jesper i Skövde :D Det var jättelänge sen jag träffade honom så det ska bli jättekul :D och så ska jag få träffa hans flicka också..:P Spännande :D

Jesper

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0