Tisdag - Dagen då idrotten var jobbig och Projektarbetet började...

Tisdag 11 November

God dag. Idag är det tisdag och det går med stormsteg mot onsdag. :S nervigt.
Började dagen med Idrott på Bellevue då Ellen hade idrottslektionen. Jobbigt var den. Vi gjorde massa fysikträningar som att jobba med massa olika muskler. Efter det blev det till att duscha och skynda sig till bussen för att hinna till skolan innan 10.
Då började nämligen introduktionen av Projektarbetet. Har en liten aning om vad jag ska göra som projekt faktisk och jag har pratat med folk om hur man ska göra det. Får se om det lyckas bara..vet inte riktigt vad jag tycker om just den typen av saken...hahah jag pratar i gåtor^^ men jag vill inte riktigt än avslöja vad eftersom jag vill spåna på det ett tag och se om det går att genomföra. Men jag tror att det jag och madde tänkt göra förr inte går att genomföra, det är för stort.

Just nu sitter jag och kollar lite på datan innan vi börjar med MumB klockan 12. Ser fram emot det också för nu ska vi börja med visuell poesi :D

Stresskurs i eftermiddag också..Sandra glöm inte det..

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0