Resultat av test..

Jag gjorde ett gammalt test som alltid folk lägger ut :) roligt faktiskt. Så här ser mitt framtida år ut:

Jag är förälskad i Johannes. Jag är en spontan person och älskar kyssar och uppmärksamhet från den jag älskar. Jag kan lida och hjälpa andra och mitt framtida kärleksliv ser lovande ut. Året kommer bli bra för mig och jag kommer att upptäcka att jag blir förälskad i en eller annan helt oväntad.
Mitt liv kommer ta en helt ny vändning men det kommer at vara till det bästa för mig och du kommer att vara glad förändringen. Madeleine är min bästa vän. Jag kommer ha sju nära vänner under hela mitt liv. Jag föredrar äventyr och jag är spontan och kan till och med leda för att göra andra tillfreds.

Ganska skoj:D Om du vill göra det kan du kolla in min bilddagbok. Sazzo.bilddagboken.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0