Intervjuad för VLT

Onsdag 5 november

Idag är det onsdag och sista dagen på veckan jag är tvungen att gå upp tidigt.. sköönt. =D
Åkte till skolan med tåg imorse..var -10 grader när jag cyklade dit. Sen köpte jag mig nya Amelia tidningen på pressbyron eftersom min kära vän Johanna Melin är med i den som en av sveriges bästa modebloggare =D Grattis tjejjan!
Hade Matte C på morgonen..är väl lite sådär halvtråkigt. Var iaf effektiv och det känns ju bra.
Sen träffade jag Jessica och hennes otroligt söta lilla bebis på 6månader. haha hon ler alltid när hon ser mig ^^ så otroligt söt.
På lunchen satte jag mig och la in det inspelade ljudet från Freddy Merchary story showen. Jag och Frida håller på att redigerar det eftersom vi var och filmade deras sista uppträdande. ;) bättre för betyget jag ska inte klaga. Men de är skoj:D  Men jag raderade allt jag redan gjort och tänkte börja om från början nu när vi har en till ljudkälla. Men han iaf lägga allt ljud så de synkade sen var det dags för sammråd.
Erik var smått hyper på mediainriktningen och höll på och flummade och Johannes var nere i radiostudion och fixade med sitt reportage till P4. Vi skulle göra klart idéskissen till tvreportaget men vi fick ihop det tillslut fast vi inte var speciellt aktiva. ;) haha gjorde nördlexikon istället.

Men nu till Rubriken. Jag och Madde valdes ut av Tommy idag till att bli intervjuade av VLT. En tant var där och skulle skriva om skolan och sånt till VLT´s skolgrej senare. Så vi fick prata om vårat P4 reportage och sånt och vad man får lära sig på skolan. Men den där tanten var irriterande hon avbröt mitt i för att intervjua någon annan sen tittade hon på någon annan under hela intervjuen. Snacka om att jag förstår mig på folk som hatar journalister. Lite respekt får man ju faktiskt visa för personer. De har man lärt sig hela tiden på radion att ha all uppmärksamhet på intervjupersonen.


Nej nu så ska jag göra vetenskapen klar så jag kan fira på fredag då allt är över.

Puss♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men du är väl för söt! :*

2008-11-06 @ 18:17:35
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0