God morgon sol och fina väder

Lördag 22 november

God morgon! Det är snö ute allihopa :D Eller ja..I Sala är det de iaf :D Solen skiner till en ljusblå himmel och det är SNÖ ute :D helt fantastiskt.
Det började snöa igår när jag. linda, ida och älskling var på väg hem från bion. Jag är glad att johannes kunde följa med mig hem igår..det hade vart tråkigt att inte hitta på något.
Skulle ju egentligen åka till Möklinta men de blev inte av. vi får ta det någon annan gång. Men nu måste jag tillbaka till sängen innan älskling saknar mig för mycket.

Puss♥

jag och linda

Kommentarer
Postat av: Johanna

Trist att det inte blev något, jag som hade köpt mat och allt :/ Men snart, snart så! :D

2008-11-23 @ 00:16:29
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0