God Morgon sista dagen på lovet.

Söndag 2 November

Jag och Johannes sitter vid varsin dator vid köksbordet här i Sala och ska försöka oss på att skriva lite på vetenskapen...Eller mycket får det ju faktiskt bli eftersom den måste vara klar idag.
Men men..gör jag den klar nu så slipper jag den för all framtid!! Och det är det faktiskt värt. Några timmars slit och ångest mot att aldrig behöva se denna vetenskapliga uppsats igen. Yes box så blir det!

Nej jag får väl fortsätta med vetenskapen nu helt enkelt.

Jag, Johannes, Linda och Ida kollade på The Grudge igår. Ni som konstigt nog inte har sett den eller vet vad det är så kan ni kolla på den här trailern.



Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0