Allahelgona

Lördag 1 November

Det är allhelgona dagen idag och Linda, Jag och Mamma har vart ute och tagit kort idag...eller jag har tagit de flesta korten dårå..:) men men.

Sedan efter vi gjort det gick jag och mötte älskling som kom med tåget :D Äntligen kommer han igen. han som vara i tyskland hela lovet.
Vi gick till Åkrahallen och köpte sköljmedel på vägen hem och så åt vi när vi kom hem.

Sen blev det till att sitta ett tag med vetenskapen innan vi kollade på Spökhuset på kanal 5.
Imorgon blir det full fart på skrivandet helt enkelt. Tur att allt inte måste vara perfekt på måndag eftersom det är opponering nästa vecka och det man lämnar in efter gills.
Har iaf kommit frammåt de är jag glad för.

Nej nu ska jag nog vara lite social men ni ska få kolla in en bild iaf från idag..fler kommer senare när jag redigerat dom.

Foto i Sala

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0