torsdag 29maj

Vad det är skönt ute!! :D
Solsken och varmt och skönt.
Och nu är jag ledig också:D:D
Sitter och kollar lite på film just nu, har ätit lunch också.
Sen blir det nog tillbaka ut i solen och mysa..:D
Synd bara att söt inte kan komma hit och vara med mig..:/ förhoppningsvis blir det bättre i sommar som sagt..:)
Och på tal om det så har jag fått sommarjobb! Tusen tack till Madde och hennes pappa Magnus som fixade det:D Nu kan jag tjäna lite pengar så jag kan unna mig fina studentsaker;) :D
Och  på söndag åker pappa till spanien och den femtonde åker jag och linda dit också. Ska bli suuuper!!:D Det bästa är nästan flygresan med linda, vårat egna lilla äventyr ensamma:P hahah
Sen när jag kommer hem börjar jag jobba, men jag har en halv vecka på mig att vara med Madde på hennes sommarjobb:D Jag kommer med glass och förväntar mig att få vara med och se när ni sliter :D Sen när jag slutar jobba börjar johannes jobba..:P så jag får väl tillbringa mycket tid på radion...:D

Ooh!!:D:D:D Det är bara fredag + måndag + tisdag (ledig) kvar tills jag slutar skolan och det är sommarlov:D tack och lov för det kan jag ju säga, tvåan har varit tuff. Hoppas nästa år går  lika snabbt.
Och jag skulle gärna vilja åka till Alaska efter studenten om det fortfarande är aktuellt. Eller helst vill jag åka till Kalifornien men Alaska går bra det med..då är jag med familjen också. Och så får jag lära mig ännu mer engelska <3 Vill jättegärna kunna flytande bra engelska och gärna bo i england eller usa i framtiden.


         



Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0