Onsdag 21 maj

Snart är det dags hahah äntligen jag har längtat så..:)

Sista spurten för läxorna nu men jag har ingen insperation alls..man gör hellre allt annat...:) hahaha som vanligt.
Känner mig trött men ändå pigg..utbränd men ändå full av liv..
Snaart är det sommar, men det är hela 14 dagar kvar i skolan och innan det kan man inte slappna av helt..

  Lycka <3

Imorgon ska jag till västerås ändå, fast jag är ledig. Ska äta lunch med älsklings johannes, sen shoppa lite granna..Sen ska jag nog hem till pappa och plugga lite..Åker med mamma hem 22.00 sen..
Sen på fredag är det dags att åka till möklinta och träffa girlsen där och sen är det massa som händer i helgen..:) Fullt upp helt enkelt..
Men nästa helg (den 1juni) åker pappa till Spanien och då får jag egen lägenhet :D yay...iaf tills jag åker:D hahah de är inte långt kvar..
Sen i juli har jag egen lägenhet hos mormor och morfar..:) kul faktiskt..

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0