Torsdag 20 mars

LOV!!!

Sitter här i pappas lägenhet, har nyss ätit och väntar på att Madde, Chrille och Johannes ska komma. Vi ska ha filmkväll..tycker att vi gör sånt mycket ofta nu för tiden..:S:P men men bara skoj

Var nyss på Maxi med madde och hennes mamma och chrille. hahah träffade martin där och (vad jag förmodar) hans tjej och hans mamma. Hahahah det var riktigt kul på Maxi:D En incident som liknar en som håller på i skolan för tillfället;) madde vet iaf vad jag talar om förhoppningsvis.
HAHAHA
Jag är så glad på sånna incidenter:D ÄÄÄÄLSKAR dom:D
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Imorrn kommer Möklintageerllsen hit..:D
Och på lördag får jag träffa Nize..:P

Kommentarer
Postat av: Madde

Självklart vet jag vad du pratar om hahah vi måste fortsäta terra henne när vi komer tillbaka :P

2008-03-22 @ 00:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0