Tisdag 25 mars

Idag är det första riktigt dagen på lovet..:P
Så skönt med lov, att få sova ut och allt.
Har kommit på mig själv att vara ovanligt social:D inte mig emot jag gillar att vara social;)

Idag har jag städat hela dagen. Mamma hade investerat i ett stålull som inte skulle repa. haha det blev ett "magicwoll" ;) den tog bort massa skit haha så nu glänser allt mycket mera..:D
Sen har jag badat båda katterna. hahha ingen av de klagade under tiden vattnet flödade;) haha men  så fort jag skulle shamponera dom eller torka dem efteråt blev de loco..:P Nu har de inte vart ute på hela dagen och är crazy för de..:P haha jösses;)

Imorgon kommer det en massa folk hit och ska firas och grejjas. Första året sen jag föddes som jag ska få min födelsedag på endast en dag..:P men då kommer bara mormor&morfar, farmor&torsten, Pappa och grannen..:P haha men de är okej så;) orka att alla ska komma..:P Bara ingen kommer efteråt och ska försöka fira mig sen. De kan de glömma helt enkelt. Inget för att vara elak mot någon men de är en principsak. Det ska gå att få en födelsedag i sitt liv och ingen ska få förstöra den för mig.

Torsdag - Bowling :P Får se om vi hittar banor..;) hahah finns nog på bellevue och kanske strike..:P We´ll See helt enkelt. Får se hur många som kommer med också..:)

Håller alla tummar jag har på att erik klipper sig på lovet:D

Och så håller jag också på att få abstinens..=/ Damn it..Får göra nått åt de..

image24
Sandra Micaela Björkholm in da snoww

Kommentarer
Postat av: emil johansson

cooooooooolingen....

2008-04-14 @ 14:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0