Sommar - torsdag 10 juli

Jaa det var ett tag som jag skrev märker jag..men jag har helt enkelt inte orkat skriva något.
Jag har varit i spanien i början av lovet. Ganska skoj, vattnet var fint, vädret var skönt och det fanns inte mycket äckliga sjöodjur i vattnet..så jag är väl ganska nöjd.
Sen så har jag börjat jobba. På comital skultuna.. Där jobbar jag med (för tillfället) fyra killar. Ensam tjej är både skoj och jäkligt tråkigt. De två pojkarna i min ålder är jättetrevliga, sedan är det två till i ca. 30års åldern. En daltar med mig, antagligen för att jag var tjej och svagare än de andra, och den andra killen han måste vara den mest fördomsfulla människan på jorden. Allt är stört enligt honom och ingen är bättre än honom...irriterande..men vad ska man göra när han är "bossen" över oss?
Men dagarna flyter fram, har redan jobbat två veckor snart kommer min sista vecka. Det har vart ganska skoj ändå så jag ska inte klaga^^ skönt att jobba.
Men de ska bli skönt med lov igen.:D då ska jag fortsätta med min novell/bok(?) och träffa kompisar, för nu jäklar vill jag träffa er igen det var så länge sedan..:O:P och en krogrunda måste vi ju hinna med tycker jag...:P

Take care now byebye then:D

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0