Söndag 6 januari 2008

Nu är det sista dagen på lovet.
Nu börjar helvetet igen..

Kommit fram till att jag knappt gjrot något under lovet.
Först var det jul och man var tvungen att åka och trätta massa folk.
Sen blev jag sjuk..:O skit också!
Nu har jag äntligen börjat blivit bättre. Men över en vecka har jag legat här, låtit dagarna gå in i varandra och bara försvunnit. Känns inte skoj att man slösat sin tid på det.
Men vad kan man göra likssom?

Imorgon börjar skolan igen alltså..
Student´s choice. Känns såå skoj att börja igen * intee*
Har en hemtenta av något slag som ska vara klar tills v3. Då är jag i Sälen så det blir alltså jättemycket plugga där. Åka skidor, plugga, sova.
Träffa Jesper också självklart..:) Hörde att han slutar sitt jobb där samma vecka..:O tråkigt men jag tror han saknar vardagen igen..:)
Sen träffa alla andra kusiner på familjen björkholms sida. Träffa mostrar och alla mammas kompisar samt deras barn som jag visst gått i samma klass som. Länge sen nu.
På den tiden jag fortfarande gick i skolan i Sala och hade kompisar där..:)

Sen har jag massa läxor som jag inte han med eftersom vi hade festen att oroa oss för..:S shit.
Det går utför känns det som. Men jag antar att man inte kan göra allt till 100 % heller.

Sen börjar radion på fredag med..:O jösses hur ska detta gå?
-jag vet inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0