Alla Hjärtans Dag - Torsdag 14 februari

Bara för att Emil klaga på att jag uppdaterar sällan....

Alla Hjärtans Dag - Tråkig.
Totalt överskattat helt enkelt.

Åker tåg in till skolan, tar nån lång väg dit.
Väntar in madde. Sätter oss och ska redigera.
Nån har gjort massa hål i filmen8-) Suck 
Lunch
Fortsätta redigera. Nu går det lite snabbare. Allt folk kommer och är ivägen konstant.
Ideologier. Feminism. Man märkte bra att Mattias själv är feminism eftersom han talade så bra om det.
Fick lov att påminna Mattias minst 2 ggr idag att han ska till radion imorrn.
Svenska B - presentationstekniker.  Ännu mera jobb att försöka bli klar med. Som om man inte har nog redan
Skoldag till 4. Sen hem till pappa eftersom jag inte orkade åka hem.
Nu väntar jag på skjutsen hem.

Imorrn blir det lika tidigt igen dårå eftersom man måste  fixa den satans filmen. Tack gott folk för all hjälp man får^^ ^o)

Min människosyn för tillfället är ganska negativ. Orka med!

På lördag ska jag ut och shoppa med girlsen från Möklinta...:D dock blir det upp och iväg redan klockan 09.00 från sala.
På söndagen ska jag nog börja packa.

Mamma åker på Måndag morgon till norge och då börjar min stressvecka. Fixa allt som en vuxen ska göra, ta hand om en tonåring som hatar skolarbete, packa mina egna saker, hyra skidor, skjutsa till stall m.m
Allt ska klappa...

Jösses...

Kommentarer
Postat av: Emil johansson(salapojken)

haha du uppdaterarju så sällan hahaha men det börjar bli en bättring hehe

ha ett skönt lov så hörs vi kanske när skolan börjar bägge utvilade och verkligen sugna på skolarbetet igen ahhahaa

2008-02-22 @ 15:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0