Jullov!

Söndag 21 december

Hej alla!!

Nu har jag Jullov så nu har jag massa tid att bli bättre på att uppdatera i bloggen :D tjoho!!
Mycket har hänt sedan sist, så jag kommer nog inte ihåg allt tyvärr men ni ska få lite snabb återblick på de jag kommer på just nu^^

I fredags hade jag bal :D Det kanske är en av det viktigaste sakerna jag kommer babbla om :P haha Äntligen var det dags! :) Hela dagen gick åt att fixa till sig, känndes som jag skulle gifta mig eller något. Halv tolv åkte jag och min eminenta sminkös Johanna Melin till Västerås för att boa in oss hos mormor och morfar. Jag blev sminkad jättebra, naturligt och fint. Sedan var det dags att fixa håret på hair fashion acadamy. Jättemånga trodde jag hade löshår men nedå det är 100% mitt eget :D haha börjar inse hur långt hår jag har.

Jag lägger in en bild sen när ja fått dom :D Hade inte med mig egen kamera tyvärr.

På balen var alla sååå fina :D En stor fröjd att se alla så uppfixade och vackra!

Madde i balklänning johannes i kavaj lorik och elisabeth

Och så blev det god mat också :)

mat

Men senare på kvällen orkade jag helt enkelt inte vara kvar längre..:S:P haha så går det när man är gammal :P Hjälpte Denice att leta efter sin väska utan resultat.
Sen åkte jag och johannes hem och väntade på att mamma skulle komma och hämta mig.

I torsdags var det skolavslutning i skolan men KG party och allt. Där visades alla treors musikvideos upp och folk sjöng och sånt där. Även lärarna stog upp på scenen och sjng rocklåtar. Asgrymma var dom :D Snacka om respekt haha :)

emil,ida, richard och jennifer musikvideo 

Där visas våran musikvideo upp och vi fick faktiskt mycket bra respons på den :D Nöjd!!

Efter skolan och radions lussefika gick jag johannes erik patric och emil hem till oss och lodade ett tag...Om jag ska vara ärlig har jag aldrig sett emil så skraj förr men men^^ haha han får lite skylla sig själv.

patric erik

Erik och Patric i soffan

Och snart är det jul appropå inget :D Jag har ingen julkänsla än tyvärr men hoppas på att den kommer snart. :D Har redan köpt klart alla julklappar sedan länge och grejjade med johannes julklapp lite idag med innan han kom :D  ska bli spännande och se vad alla tycker om sina klappar :)  Jag har redan fått två stycken! Först fick jag min balklänning av mormor och morfar! Tusen tack för den ni är underbara!
Sen fick jag min julklapp av Madde :D En låda med ett ljus som luktar förskräckligt gott! Ruskigt gott likssom! ( har redan använt det och mitt rum luktade amazing efteråt ), en påse brun-utan-sol, en ansiktsmask och ögonskugga :D Det var jättekul att få alla de där sakerna :D Precis vad jag behövde och ville ha :D Taaaack Maddiiz *jättekram*

Idag kollade jag på Grinchen också! Det är min absoluta favorit julfilm :D :D den bästa av sitt slag! Grinchen är så otroligt rolig och söt! Jag satt faktiskt tidigare idag och beklagade mig för att de inte hade sänt Grinchen än och tyckte det var jätteskumt. Men nu har de ju det:D Det var en himla tur att jag satte på tvn just då, missade början men men :)

Tio tusen tummar upp för Grinchen och alla små "whos" i filmen!!!
grinchen

Nej nu ska jag ta och vara lite med älskling i soffan. Skriver mer senare eller imorgon!

Ha de bra alla söta där ute!

Pusspuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0