Julfirandet är officiellt slut

Fredag 26 december

Ja nu är jag hemma igen från allt julfirande.
Det har faktiskt vart bättre än jag trodde. Konstigt nog. Förrutom några få missöden men men man kan ju inte ha allt heller..
Vi åkte tåget till uppsala och sen upptåget till tierp och där hämtade pappa och lena oss. sen hem till farmor och så fikade vi. sen kom denice och marina. efter ett tag öppnade vi julklappar (hör och häpna vi slängde om alla traditioner - TACK haha) sen åt vi mat och så. kollade på tv lite och pratade. sen runt tio eller något åkte denice och marina hem och lida och jag gick och la oss..

åkte hem halv tolv idag.
skjutsade linda till stallet.


Har fått massa bra julklappar och jag är jättenöjd verkligen! :) Tack Alla!! ♥



Julklappar som jag fick i år: Extern hårddisk, Piercingsmycke, Fransk manikyr set, Plattång från G.A.M.A, Brun-utan-sol, Pengar till danslektioner och annat dyllik, Väska från Nike, Brisingr boken av Christopher Paolini, Nattlinne, Morgonrock, Showergel och Body scrub, ansisktmask, ögonbrynsborste, ögonskugga, Datorprogram, Choklad av olika slag


Nu ska jag fortsätta med mitt...sitter och kollar på tv och ibland tar jag upp min kära bok som jag har fått. Älskar verkligen att få läsa av mig lite. Började på julaftonskvällen och har inte läst jättemycket än men jag får nog läsa mer imorgon när jag inte har så mycket inplanerat. Har kommit till s.226 nu. Ingen får avslöja vad som händer :)

Ha det bra alla!!

Pusshej♥


Kommentarer
Postat av: Johanna

Härliga klappar! Om du inte vill ha skönhetsprylarna så vet du vem som kan adoptera :P

2008-12-26 @ 22:17:14
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0