GOD JUL!

Julafton 24 december

God Jul allihopa :D

Hoppas ni har en bra julafton! Det förtjänar alla att ha!
Själv har jag haft en väldigt bra julafton faktiskt :) Hahah känns lite förvånande att kunna säga det för det är inte alla julaftonar som blir roliga. Men den här var väldigt rolig. Vaknade halv åtta av att linda hoppade i min säng och sa att det var jul...trött som jag var bad jag om att få sova lite till och bara drömma klart min dröm om att jag hällde vaniljsås över stearinljus...(?!?!?!?)
Sen gick vi ner och efter ett tag öppnade vi presenter. Mamma och linda blev glada över mina :D
Och jag själv ganska många saker. Ska ta kort på det sen så ska ni få se :D

Sen åt vi frukost och gjorde oss iordning för att bege oss till västerås. När vi åt frukost såg jag att det snöade ute! Tack Tommy som lovade mig att jag skulle få snö i julklapp av honom (direktsänt från skellefteo)

På väg in till Västerås stannade vi i stallet för att klappa på hästarna och ge dom morötter. Lilla bebis snoopy var gullig och har växt en massa och är nu röd istället för brun:P
Hämtade mormor och morfar och fick hårproverna av maddes pappa vid lidl. han verkade ganska stressad kan man säga. Sen blev det raka vägen till moster och kusiner.

Kollade Kalle Anka som varje jul och sen blev det julmat. Satt och pratade och hade det trevligt och sen försökte charlee, sony, petra och linda lära mormor hur man spelar bowling på wii spel. hahah lite amusing
Sen kom det tomtar...två stycken.

Klockan 7- halv åtta ungefär åkte vi hem helt enkelt...ganska skönt faktiskt, att åka innan något blir tråkigt.
Nu sitter jag hemma och ska ladda i musik i mp3 spelaren innan vi åker tidigt imorgon..måste packa också.
Imorgon åker jag och linda till Farmor för att fira jul nr 2 där mitt ute i skogen..jag hoppas innerligt på att jag överlever. Men jag har ju min bok så :)

Nej nu ska jag ladda i låtar och sen ta kort på mina julklappar this far.

Puss hej och GOD JUL!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Låter som att du hade en bra dag :)

2008-12-25 @ 10:44:08
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0