En stillsam dag...

Lördag 27 december

Sitter vid datan igen. Det är lördag och jag njuuuuter av att vara ledig haha :) men jag har lite läxor att göra med men ja orkar inte nu:P haha

Jag har just fått lite bilder av linda från julafton med kusinerna. haha vi hade två tomtar på samma gång :) Först en avledande tomte i form av ett huvud på en pinne.

tomte 

Sen kom den riktiga tomten
(och mest uppspelt av att tomten kom var min kusi charlee)

jultomte

sen har vi ju då alla julklappar delats ut och "de vuxna" ska läsa sina rim på deras egna julklappar (de köper till sig själva och rimmar på det..)



Och slutligen från julafton måste jag bara få visa kents paket han slagit in själv.

paket

haha

precis nu pratar jag med johannes i telefonen så de är ganska svårt att skriva snabbt med en hand. han står och väntar på skjuts för han har missat bussen...är inte de typiskt honom så vet jag inte vad som är det....

pusspuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0