Torsdag 7 augusti

Tjolahopp

Idag regnar det - igen. *suck*

Jag har städat hela dagen lång. Haha och jag är inte klar  heller :/ städar hela övervåningen in i minsta detalj..det måste ju göras ibland det med..


Igår var jag i kloten och paddlade kanot. Det var jäätteskoj faktiskt. Och en sån fin natur var det med. Superhärligt. Jag fick värsta visioner om hur alaska ser ut. Om Det är så här fint lite mer än en timmes bilfärd från mitt hem i sverige, hur ska inte så alaska se ut?
*wow*
Kloten  Kanoter  vatten  vatten :)

På vägen hem igår så träffade jag också en älg!! :D wow det var coolt. Hon stog vid vägen och jag såg henne på långt håll så jag hann ju sakta ner i lugn och ro..Sen så gick hon över vägen och ställde sig två meter in i skogen och glodde på oss..haha och vi stannade bilen och glodde tillbaka^^ Men sen så åkte vi eftersom hon ju kanske kunde ha en bebis på andra sidan vägen som inte vi såg och därav att hon stannade..

Coolt var det iaf..

Och min kusin mådde inte bra hon. Hon spydde och spydde så vi trodde nästan att hon hade magsjukan och det vill vi inte eftersom det med min tur skulle slå ut på mig på lördag då jag ska på kryssning... Så jag tänker inte bli sjuk:D:D
Men moster trodde inte att det var magsjuka nu när vi pratade med henne idag. *hoppashoppas*

Imorgon är det fredag och då kanske johannes kommer! =D annars kommer han väl på lördag morgon.


Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0