Torsdag 28 augusti <3

Idag firar jag och Älskling fem månader. Redan?=p
Så han sov över hos mig från igår till idag. Jag fick jättefina ljus <3 tack!!

Morgon kunde ju inte börja bättre idag heller. Jag och Johannes vaknade och så..sen duschade vi, åt frukost, gjorde oss iordning och gick till stationen. Men sen började dagen gå utför (precis som jag förutspått)
Tåget var försenat, kom in till västerås tjugo i tolv och han därför inte köpa något på pressbyron att ha som lunch, så vi blev utan. han med bussen till skolan och började lektionen i rörlig bild A.
Fick ett sms av min syster om att min cykel gått sönder ( som hon alltid lånar, därav att den går sönder...) skitbraaa..

Kommer hem, måste fixa den satans cykeln, klarade av det iaf..
Lagade mat med mamma (satans hungrig) sen gick vi ut med hundarna ut i skogen för att bli av med min huvudvärk. Fick en fluga rakt i ögat innan vi ens hunnit från gatan. Så var tvungen att gå in igen och få bort den..efter många ofrivillga tårar fick jag ur den och vi kunde gå ut.

Nu har jag kommit tillbaka in och sitter och ska skriva lite argumenterande text som jag inte han med att skriva på lektionen igår eftersom vissa irriterande människor står och skriker "Vääästerråååås" så jäkla läängee..Störande.
Ska bli så skönt att bli av med dom människorna när man tar studenten..

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0