Söndag 3 augusti

Jag har vart med johannes lördag till söndag förmiddag. Det var mysigt=)
På lördagen sprang jag, lilli och mamma 2km klockan nio på morgonen.
Sen idag på eftermiddagen sprang jag och mamma ungefär lika långt =D
Känns braa..

Imorgon ska vi bege oss in till västerås och shoppa lite..=) Man måste ju ha lite fina kläder när man åker på kryssning;) plus att jag gav mina enormt fina skor till linda eftersom de var för små för mig *olycklig*
Så ska hitta några liknande skor och en fin överdel som passar till min svarta kjol..=D
Sedan ska jag hjälpa linda hitta en fin överdel också + mamma ville också ha en..så då kommer shoppingsandra fram ur sitt skal och ska rädda dagen ;) haha

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0